Retourneren

Wil je een product ruilen of retourneren? Dat doe je eenvoudig en snel in drie stappen :-)

Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice. Stuur een mailtje naar klantenservice@blinqee.nl , en leg uit wat de reden is om je pakket retour te sturen. Zij kunnen je via deze weg helpen.

Stap 2: vul het retourformulier in
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.

Stap 3: stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Maak een foto van je pakket en Track en Trace code en stuur deze naar de onze klantenservice. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 4: ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening

Als wij het pakket in goede orde hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat. 

Er worden wel retourkosten in rekening gebracht.

Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:

a. Voor verzegelde producten. Als het zegel verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
b. Die door de handelaar zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk).
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
e. Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiëne. Deze producten kunnen dus niet geretourneerd worden en worden niet in behandeling genomen.
f. Producten moeten binnen 14 dagen na aankomst worden geretourneerd.