Levering

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen, dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe jouw bestelling verwerkt en geleverd wordt.

Het plaatsen van een bestelling

Het bestelproces van Blinqee is zo eenvoudig mogelijk ingericht. Je dient eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de zwarte knop met "Voeg toe aan winkelwagen" te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is, druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.

De "Verzending"-pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending helemaal gratis geleverd wordt. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop "Ga naar betalen" te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Alle betaalmogelijkheden zijn voorzien van SSL-versleuteling, wat betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Nederlandse klanten:

  • iDEAL
  • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

Belgische klanten:

  • Bancontact
  • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen, dien je op de "Bestelling voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Verzending van je bestelling

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben wij ervoor gekozen om pakketten in bulk te verzamelen en zodra we onze minimumdrempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

Let op: Net als veel andere webwinkels is het extra druk voor ons en kunnen er vertragingen optreden vanwege een personeelstekort. Houd hier rekening mee bij het bestellen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Hieronder zie je het gemiddelde tijdsverloop van al onze pakketten:

  • Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken.
  • Wanneer je bestelling verwerkt is, zal deze verstuurd worden en duurt het gemiddeld 3 - 9 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt.

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, kun je na een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke trackingcode waarmee je via onze "Bestelling volgen"-pagina je bestelling kunt volgen.

Levering van je bestelling

Wanneer je bestelling geleverd wordt, kun je genieten van je aankoop! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan de ruilen- en retournerenpagina.

Defect product? Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen via klantenservice@blinqee.nl